איתור נזילה במצלמה טרמית

איתור נזילות במצלמה תרמית מיועד למקרים הבאים:

זיהיתם עובש או טחב על קירות הבית? הופיעה רטיבות באחד מחדרי המשרד? אירועים אלו ואחרים הם אינדיקציה ראשונית לקיומה של נזילה. בהתאם, שימוש במצלמה תרמית יאתר במדויק את מקור הנזילה ויביא לפתרון מהיר ואיכותי של הבעיה. חוששים שנוצרה נזילה באחד מחדרי הבית או המשרד? צרו קשר בהקדם עם חברת בוני העמים לאיתור מקצועי של נזילות.

איתור נזילות במצלמה תרמית: יתרונות המצלמה

משום שהמצלמה התרמית כוללת קרני אינפרה אדום, יש ביכולתה להציג הבדלי טמפרטורות.

ניתן להתאים מצלמה זו למקומות שונים ומורכבים, כמו למשל מתחת לרצפות או מאחורי קירות המבנה.

יש ביכולתה של מצלמה תרמית להפיק דו"ח נתונים המציג את כלל הנזילות שאותרו ואף את התצלומים הטרמיים.

בזכות יתרונות אלו, שימוש במצלמה תרמית יוביל לאיתור מדויק של הנזילות – וללא צורך לשבור את הקירות ולהביא להרס ולכלוך מיותרים. בשל כך, שימוש במצלמה זו כוללת הוצאה כספית שתוכיח את עצמה לטווח הארוך.

איתור נזילות במצלמה טרמית – לבצע עבודה יסודית

שמירה על איכות חיים תקינה היא לא עניין של מה בכך. כלומר, כאשר הקירות מתחילים להתקלף או שמא מופיעים כתמי רטיבות על התקרה – אל תמתינו, קראו לצוות של חברת בוני העמים: אנו נאתר כל בעיה של נזילות באמצעות ציוד מתקדם, תוך הפקת דו"חות מפורטים המצביעים על מקור הבעיה.

איתור נזילות במצלמה תרמית הינו שירות חשוב ומומלץ ביותר; שירות אותו יבצעו אנשי מקצוע מנוסים. בין אם מדובר במשרדי החברה, הבית הפרטי או שמא מדובר בדירה בבניין מגורים, כולנו שואפים ליצור סביבת מחייה איכותית וברמה גבוהה. בהתאם לכך, חשוב לשמור על ערנות ולזהות סימנים המצביעים אחרת. הופיעו לאחרונה סימני רטיבות? קירות המבנה התנפחו מעט? כך או כך, כדי לתת מענה מדויק על הבעיה, חשוב ראשית כל לאתר את המקור שלה. אנו, בחברת בוני העמים, נשמח לסייע לכם בכך: החל מביצוע הבדיקה עם מצלמה תרמית, קריאת הממצאים והתאמת הפתרון המדויק ביותר – אנו מציעים שירות איכותי, מקיף ומתקדם.

שירות מקצועי, מקיף ואדיב

חושדים כי ישנה נזילה בקירות? כיום אין צורך לשבור קירות כדי לגלות את הנזילה. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת בוני העמים. אנו נאתר את הנזילה באמצעות מצלמה תרמית בעלת רגישות של 0.5 הפרש ומעלה. כמו כן, אנו מעניקים שירות אדיב ומהיר לקהל לקוחותינו.

לקבלת יעוץ ראשוני ללא עלות
השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

שימוש נכון במצלמה טרמית יאפשר לנו לקבל מידע אודות נזילות בצנרת שמותקנת בתוך קירות או מתחת לרצפה. איתור נזילה במצלמה טרמית הוא פתרון מדויק, מהיר, יעיל וחסכוני. אם יש אצלכם חשש לנזילה אין סיבה למהר לשבור קירות או אריחי ריצוף רק בשביל לגלות היכן הנזילה והאם היא אכן קיימת. הצוות המקצועי של חברת בוני העמים מיומן ויסודי, החברה משתמשת באמצעים מתקדמים לאיתור נזילות עם דגש על מצלמה טרמית.

כל יום בו אתם דוחים למחר את הטיפול בנזילה הוא יום בו הנזק למבנה ולצנרת מחמיר. דחיית הטיפול בנזילה עלולה לייקר באופן משמעותי את תיקון הנזק למבנה. עליכם להקפיד לשים לב לכתמי עובש ורטיבות, שינויים בצבע הריצוף, הבדלי טמפרטורה בקירות, עלייה לא מוסברת בחשבון המים, קילופי צבע, ירידה בלחץ המים. כאשר קיים חשד לנזילה בצנרת שמותקנת בתוך קיר או רצפה – מצלמה טרמית היא הכלי באמצעותו אפשר לאתר בצורה מדויקת את מיקום הנזילה לטובת תיקון נקודתי ויעיל.

מי אחראי לתקן את הנזילה?

מתגוררים בבניין משותף? לכל אחד מבעלי הדירות בבניין משותף יש קטע צנרת שנמצא בבעלותו ובאחריותו, שאר הצנרת משותפת לכלל דיירי הבניין. איתור נזילות במצלמה טרמית מצביע על המיקום המדויק בו יש נזילה ומסייע לנו לקבוע מי הגורם האחראי לתיקון התקלה. אם צנרת ששייכת לשכן גרמה לכתם רטיבות אצלכם בתקרה, האחריות לתיקון הנזק חלה על השכן.

איך מתפעלים נכון מצלמה טרמית?

איתור נזילה במצלמה טרמית דורש ניסיון ויידע, מאתר הנזילות צריך להיות מסוגל לקרוא נכון את הנתונים בצג המצלמה. את מלאכת איתור הנזילה נתחיל בחיפוש סימנים של רטיבות, בעיות צנרת, ליקויים באיטום וכן הלאה. בהתאם לצורך יבצע הצוות כעת בדיקת הפרשי לחץ מים בצנרת. על פי הממצאים תתקבל החלטה האם להשתמש במצלמה טרמית. איתור נזילות במצלמה טרמית מספק חשובות מהירות ומדויקות, במידת האפשר כדאי להשתמש במצלמה טרמית ולחסוך כך גרימת נזק לא הכרחי למבנה. מחפשים מומחה איתור נזילות? מעוניינים באיתור נזילה עם מצלמה טרמית? חייגו אל חברת בוני העמים לשירות מקצועי ומהיר במחירים אטרקטיביים.

השיטה המועדפת על המקצוענים לגילוי נזילות בצנרת היא איתור נזילות במצלמה תרמית. שילוב מנצח בין מצלמה תרמית לבין מאתר נזילות מקצועי ומנוסה מבטיח את התוצאות הטובות ביותר. מאתר הנזילות סורק את האזור עם המצלמה לקבלת נתונים אודות מצב הצנרת מבלי לגרום כל נזק למבנה. המצלמה מבצעת מיפוי תרמי של החלק הפנימי בקיר ומגלה האם קיימים הפרשי טמפרטורות שמעידים על נזילה. חברת בוני העמים מאתרת באמצעות ציוד תרמי נזילות דרך קירות, פרקט, אריחי ריצוף, קירות גבס ועוד. הצוות של חברת בוני העמים מורכב ממיטב המומחים בענף, לרשות הצוות ציוד טכנולוגי חדיש.

פענוח ממצאים איתור נזילות במצלמה תרמית

הצטברות של מים משפיעה על הטמפרטורה ומאפשרת כך זיהוי נזילות. מצלמה תרמית מציגה אזורים קרים בגוונים של כחול-שחור. אזורים חמים נצבעים בגוונים של אדום-כתום. נזילה של מים מתוך צנרת המים הקרים תוצג בגוונים של כחול או שחור. במידה ומדובר בנזילה מתוך צנרת המים החמים נראה על צג המצלמה את הצבע האדום או הכתום. מאתר נזילות מנוסה יידע לפענח את ממצאי המצלמה התרמית בזמן אמת ולאתר כך את המיקום בו המים מצטברים ואת מסלול הזרימה שלהם. המקום בו המים מצטברים אינו בהכרח המקום בו יש נזילה מהצנרת. חשוב לזכור שמים זורמים תמיד אל הנקודה הנמוכה ביותר. רק מאתר נזילות מומחה יידע להבחין בכל הממצאים ולאתר נזילות מזעריות שגורמות נזק רב.

כמה זמן נמשכת בדיקת איתור נזילות?

כל עוד אין לנו מושג מהו היקף הנזק לצנרת לא ניתן לקבוע כמה זמן יידרש לאיתור הנזילה. שימוש במצלמה תרמית מייעל את העבודה, אך קיימים מקרים בהם הצוות מצליח לאתר את הנזילה בתוך 30 דקות ומצבים מורכבים בהם נדרשות שעות ארוכות של עבודה. איתור נזילות במצלמה תרמית מחייב בחלק מהמקרים הזרמת מים חמים לצנרת המים הקרים. ייתכן ויהיה צורך גם בצילום פנים צנרת. היכולת של חברת בוני העמים להצביע על המיקום המדויק של הנזילה מצמצמת באופן משמעותי את הנזק למבנה, צרו קשר לתיאום איתור נזילות על ידי צוות מומחה. 

יש אצלכם בבית נזילה או בעיית רטיבות? איתור מדויק של הגורם לבעיה הוא הצעד הראשון והחשוב ביותר לקראת פתרון. איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר כולל חוסך לכם כסף! כאשר אנחנו בוחרים בטכנולוגיה חדישה לאיתור נזילות הנזק שנגרם למבנה מינורי ובהתאם גם ההוצאות הנלוות. חברת בוני העמים מספקת שירותי איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר אטרקטיבי מזה שנים רבות, החברה מקפידה על שימוש בטכנולוגיה חדישה במטרה לאתר את כל סוגי הנזילות במהירות תוך מינימום פגיעה אסתטית במבנה. בשנים האחרונות המצלמה הטרמית הפכה פופולרית לאיתור נזילות, המומחים ממליצים עליה.

מה ההבדל בין צילום צנרת לבין מצלמה טרמית?

צילום צנרת רגיל מתבסס על החדרת סיב אופטי אל תוך הצנרת במטרה להציג על המסך את המתרחש בתוך הצנרת. ציוד צילום צנרת ביוב חיוני לאיתור סתימות עם דגש על הגורם לסתימה. במקרים של נזילות ציוד צילום צנרת משמש לאבחון מצב הצנרת וזיהוי מיקום הנזילה. נבחר בצילום צנרת כאשר נרצה לקבל מידע נקודתי אודות המתרחש בתוך קטע צנרת מסוים. איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר משתלם יותר במקרה של נזילה, רק מצלמה טרמית מסוגלת להציג תמונה מלאה של מצב הצנרת בקיר ולהצביע כך על הנזילה. אם נרצה לזהות מסלול זרימת מים שמוביל אל כתם רטיבות – מצלמה טרמית תהיה הבחירה היעילה ביותר.

איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר זול

טיפול מקצועי ומדויק בצנרת הוא הדרך היחידה בה תבטיחו לעצמכם שקט מתקלות לשנים הבאות. אם יש אצלכם בצנרת נזילה כדאי לבצע בדיקה מקיפה ולוודא שאכן אותר המיקום המדויק בו המים מתפרצים מהצנרת. בתחום מורכב כמו איתור נזילות מחיר משתלם הוא כזה שכולל מענה מקצועי של צוות מומחים עם ציוד טכנולוגי חדיש. בחירה במחיר הזול ביותר עלולה לגרור אחריה גרימת נזק מיותר ויקר לתיקון למבנה. חשוב לזכור שאיתור נזילות אינו מחייב עוד שבירת קירות! אל תמהרו להתפשר על פחות ממענה מדויק. מחפשים שירות איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר אטרקטיבי? הגעתם למקום הנכון! חברת בוני העמים משתמשת בציוד המתקדם והאיכותי ביותר, צרו קשר לייעוץ ותיאום הגעה.

אם חשבתם עד היום שהמיקום של כתם הרטיבות מעיד על מיקום הנזילה – הגיע הזמן שתדעו שאיתור נזילות הוא עסק הרבה יותר מורכב. המים באופן טבעי מחלחלים אל הנקודה הנמוכה ביותר כך שנזילת מים בתחתית הקיר או בתקרה אינה מעידה בהכרח על הנקודה הפגועה בצנרת. איתור נזילות מים במצלמה טרמית הוא הדרך לגילוי מדויק של מיקום הנזילה. המים שנאגרים בתוך הקיר או הרצפה משנים את הטמפרטורה ומאפשרים כך איתור מדויק של מסלול הזרימה. חברת בוני העמים מאתרת נזילות בכל סוגי המבנים באמצעות ציוד חדיש, ניתן לקבל חוות דעת מומחה להגשה לחברת הביטוח או לבית המשפט. שירות איתור נזילות של חברת בוני העמים כולל פירוט של הגורם לרטיבות, בדיקות, ממצאים, המלצה להמשך טיפול.

איתור נזילות מים במצלמה טרמית  בשיטה יעילה יותר

לא קיימת שיטה אחת לאיתור נזילות שנחשבת לטובה ביותר היות ולא כל המבנים זהים. איתור נזילות מים במצלמה טרמית נחשב לטכניקת בדיקה יעילה, זמינה, מהירה ולא יקרה. מצלמה טרמית מספקת תמונה מדויקת של האזור על פי הפרשי טמפרטורות. יתרון משמעותי נוסף של שימוש במצלמה טרמית הוא האפשרות לקבל מידע אודות המתרחש בתוך המבנה מבלי לגרום כל נזק ומבלי להפריע לשגרת החיים של בני הבית.

גורמים שכיחים לנזקי רטיבות במבנה

  1. בלאי טבעי של הצנרת (נזקי חלודה)
  2. פגיעה חיצונית בצנרת
  3. שחיקה של חיבורי הצנרת
  4. איטום לקוי
  5. רעידות אדמה
  6. ליקויי בנייה

נזקי רטיבות עלולים להופיע ללא כל נזילה בצנרת במקרה של התעבות אדי מים בחלל לא מאוורר. נזילת מים או חדירת מי גשם שאינה מטופלת כראוי בדירת השכן עלולה לגרום נזק לדירה שלכם וגם לרכוש משותף לכלל בעלי הדירות בבניין. חדירת מי גשם אל המבנה עלולה גם כן להציג תסמינים דומים לאלו של נזילת מים מהצנרת. על כן, חשוב לתאם איתור נזילות מים במצלמה טרמית לפני ששוברים קירות במטרה לאתר את הנזילה ולתקן אותה. ייתכן מצב בו נגלה שהגורם לרטיבות אינו בצנרת אלא בחדירת מי גשם או נזילה בדוד. חברת בוני העמים מביאה עמה ניסיון רב באיתור נזילות מכל הסוגים, צוות מומחה, ציוד חדיש ויכולת לתת לכם מענה מהיר.

מאתר נזילות מים בצורה מהירה ויעילה
לקבלת יעוץ ראשוני ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

איתור נזילות מים בצפון בשיטה המתקדמת ביותר
איתור נזילות מים בצפון

כל נזילה של מים מחייבת אותנו בפעולה מהירה. חשוב לכם לחסוך זמן וכסף? הקפידו לבצע איתור נזילות מדויק בכל פעם בה מופיעים תסמיני רטיבות. לפני שאתם ממהרים לשבור קירות או

קרא עוד >>