תיקון פנים צנרת

תיקוני צנרת מעוררים ברוב האנשים חשש מפני נזק למבנה והרבה לכלוך, אנחנו כאן בשביל לספר לכם שאפשר גם אחרת. הטכנולוגיה החדישה מאפשרת לנו לאתר נזקי צנרת וגם לתקן אותם בשלט רחוק. משמעות הדבר היא תיקון פנים צנרת ללא חשיפה של הצינורות. הצוות המקצועי של חברת בוני העמים מבצע תיקוני צנרת בשיטה חדשה ללא גרימת נזק, חומר אפוקסי אוטם את הסדק בצנרת והבעיה נפתרת ללא שבירת קירות. אם אתם זקוקים לתיקון צנרת אל תמהרו להרוס קירות או אריחי ריצוף מבלי לבדוק אופציה לתיקון ממוקד וחכם יותר, חייגו להתייעצות עם הצוות של חברת בוני העמים.

תיקון פנים צנרת עם חומר אפוקסי

נזילות בצנרת ביוב אפשר לבצע ללא גרימת כל נזק למבנה. תיקון פנים צנרת מתבצע באמצעות התזה מדויקת של חומר אפוקסי אל המיקום בו יש סדק או חור בצנרת. יש להקפיד למרוח כמה שכבות של חומר להבטחת איטום מושלם. את שכבות החומר מורחים תוך המתנה לייבוש מלא של השכבה הקודמת. כ-40 דקות נדרשות לייבוש של כל שכבת חומר אפוקסי. הבחירה בחומר אפוקסי לאיטום מחודש של הצנרת מבטיחה כיסוי אטום ועמיד לאורך שנים.

כיצד מתבצע איטום צנרת עם חומר אפוקסי?

ניתן יהיה להתחיל בתיקון הצנרת רק לאתר השלמת אבחון הבעיה עם דגש על איתור מיקום הנזילה והגורמים לה. כהכנה לקראת תיקון פנים צנרת יש לבצע שטיפה של הקו וייבוש. רק כאשר הצנרת נקייה ויבשה אפשר יהיה להתחיל בהתזה של חומר האיטום (החומר האפוקסי). כדאי יהיה להתקין כמה שכבות של חומר לאיטום מרבי. העבודה מסתיימת בבדיקת תקינות לצנרת.

מי יכול לבצע תיקוני פנים צנרת ללא הרס?

עבודות איתור נזילות ותיקוני צנרת בשלט רחוק דורשים שימוש בטכנולוגיה חדישה ובהתאם עלינו לבחור בחברה מקצועית ומנוסה שמתמחה בתחום. קחו לכם רגע למחשבה לפני שאתם ממהרים להזמין את נותן השירות הזול ביותר, הטכנולוגיה החדישה יכולה לחסוך לכם תיקונים יקרים לקירות ולריצוף הבית. חייגו להתייעצות עם חברת בוני העמים, תקבלו את כל המידע ותחליטו נכון מהו הפתרון הטוב ביותר.

לקבלת יעוץ ראשוני ללא עלות
השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

תיקון באפוקסי מומלץ כאשר רוצים לטפל בנזילות מצנרת דלוחין, ביוב וניקוז ובחיבורים לא תקינים, ללא הרס רב. בעזרת שיטת התזת/מריחת האפוקסי ניתן להגיע למקומות ולתקן נזילות שבשיטות אחרות לא ניתן להגיע, למשל בעקבות זווית רבות בקו הצנרת. האפוקסי מתבצע בכמה שכבות לאטימות מושלמת. זמן המתנת התייבשות של האפוקסי כ-40 דק' בין שכבה לשכבה.

ניתן להתיז/למרוח אותו למרחקים גדולים (כולל מעברי זווית) ולהגיע לציפוי מלא של הקו בחלקים גדולים ואפילו לצפות את כל הקו. כמו כן, חומר זה הינו עמיד מאוד. השכבה המיוצרת אף חזקה ואטומה יותר מהשכבה הקיימת בצינורות הניקוז ועמידה לאורך שנים.

התזת/מריחת האפוקסי נעשית באופן הבא:

ניקוי הקו מעצמים זרים, שטיפת הקו וייבושו.

התזת/מריחת אפוקסי לאורך הקו במינון מדויק בשכבה אחידה. את פעולת התזת/מריחת האפוקסי נבצע כמה פעמים בכדי שנוכל להגיע לאטימות מרבית.

לסיום נבצע בדיקה בכדי לבדוק את תקינות התיקון.

תיקון פנים צנרת ע"י צוות מקצועי ומיומן
לקבלת יעוץ ראשוני ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

איתור נזילות ללא הרס: השיטות המובילות לאיתור נזילה
איתור נזילות ללא הרס

מצלמות טרמיות, ציוד צילום קווי ביוב ושאר אמצעים טכנולוגיים חדישים הופכים פעולות מורכבות כמו איתור נזילות לפשוטות. שימוש בציוד חדיש לגילוי נזילות מצמצם באופן משמעותי את היקף הנזק למבנה. סקירה

קרא עוד >>
איתור נזילות מים בצפון בשיטה המתקדמת ביותר
איתור תווי צנרות

מתי צריך לאתר תוואי צנרת? איתור תוואי צנרת היא עבודה הנכללת תחת תחום כולל שנקרא איתור תשתיות והיא מתבצעת במקרים בהם עולה הצורך לדעת היכן ממוקמת הצנרת מתחת לקרקע. ברוב

קרא עוד >>
איתור נזילה סמויה: מומחה לאיתר נזילות סמויות בבית
תיקון צנרת ביוב ללא הרס

זקוקים לתיקון צנרת? ידעתם שאפשר לבצע תיקוני צנרת מבלי לגרום כל נזק למבנה? טכנולוגיה חדישה מאפשרת לנו לתקן נזילות ואף לחדש קטעים בצנרת מבלי לחשוף אותה. תיקון צנרת ביוב ללא

קרא עוד >>