דוח איתור נזילות

נדרשתם להציג הוכחות לליקויים בצנרת או נזקי צנרת? דוח איתור נזילות הוא הדרך להציג בפני בית המשפט את היקף הנזק, את הליקויים ואת הפתרונות המומלצים. לטובת הנפקת הדוח יש לבצע תחילה בדיקה יסודית של הצנרת כולה, הקירות, הגג, המטבח, הריצוף, החצר. זקוקים לדוח איתור נזילות מפורט? הצוות המקצועי של חברת בוני העמים מבצע בדיקות לאיסוף נתונים באמצעות טכנולוגיה חדישה, מנתח את הנתונים בעזרת צוות של מומחים ומנפיק עבורכם דוח מלא בדיוק בזמן.

שימושים של דוח איתור נזילות

בדיקה מקיפה לצנרת מומלצת בכל רכישת דירה יד שנייה וגם במקרה של רכישת דירה חדשה. דוח איתור נזילות מספק לכם מידע קריטי אודות מצב הצנרת בדירה. חשוב שתדעו מראש האם הצנרת תקינה והיכן יש נזילות. במקרה של רכישת דירה חדשה בדיקת צנרת חיונית לאיתור ליקויי בנייה במהלך תקופת האחריות. אל תמהרו לוותר על הזכות שלכם לדרוש מהקבלן לתקן על חשבונו את כל ליקויי הבנייה. דוח לאיתור נזילות נדרש גם להגשת תביעות ביטוח ושאר תביעות נזיקין. אם יש לכם פוליסת ביטוח מבנה עם כיסוי לנזילות, חברת הביטוח צפויה לדרוש דוח נזילות שמוכיח שאכן קיימת אצלכם נזילה.

מה כולל דוח לאיתור נזילות?

בכל דוח איתור נזילות נמצא תיאור של המקרה, ציון של עילת הזמנת הבדיקה, פירוט של בדיקות אחרות שבוצעו, הצהרה של הבודק, תיאור של הבדיקות שבוצעו, ממצאים בכתב ובתמונות (כולל צילומים מתוך מצלמה טרמית במידה ובוצעו), ניתוח ממצאים, חוות דעת של הבודק, פתרונות אפשריים לבעיה, עלות צפויה לתיקון הנדרש. שימו לב, יש להציג בדוח את הממצאים בצורה מפורטת כאשר כל ממצא מוצג בדוח סיכום הממצאים. יש לציין בדוח את הגורמים האפשריים לכל ממצא. הבודק מתבקש לתת חוות דעת מקצועית תוך הצגת קשר בין הממצאים לבין ההמלצות והמסקנות שלו.

כמה עולה להזמין דוח נזילות?

דוח הנזילות הוא מסמך מקצועי שמפרט את מצב הצנרת עם דגש על נזילות (מיקום, גורמים, היקף, אפשרויות טיפול). העלות של הכנת הדוח נקבעת על פי גודל השטח, היקף הבדיקה וצורך בציוד מיוחד. זקוקים לדוח איתור נזילות מקצועי ומפורט בדחיפות? הנכם מוזמנים לייצור קשר עם חברת בוני העמים לחוות דעת מומחה.

לקבלת יעוץ ראשוני ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

שיקום צנרת

הצנרת שלכם עושה בעיות כבר לא מעט זמן? סובלים מנזילות ורטיבות במקומו שונים בבית? אם עניתם בחיוב על שתי השאלות, בהחלט יכול להיות ששיקום צנרת זה משהו שכדאי לכם לעשות.

קרא עוד >>
בדיקת מרפסות, גגות ומרזבים

איתור נזילות במרפסות ואף בגגות מרוצפים הוא נושא שהרבה נוטים להתבלבל, הגורם לא פעם מחלוקות ואי נוחות ללקוחות ולאנשי מקצוע כאחד. המיקום של סימני הרטיבות בתוך מבנה עלול להטעות ולהוביל

קרא עוד >>