איתור נזילות ללא הרס

מצלמות טרמיות, ציוד צילום קווי ביוב ושאר אמצעים טכנולוגיים חדישים הופכים פעולות מורכבות כמו איתור נזילות לפשוטות. שימוש בציוד חדיש לגילוי נזילות מצמצם באופן משמעותי את היקף הנזק למבנה. סקירה של קיר עם כתם רטיבות באמצעות מצלמה טרמית חושפת הפרשי טמפרטורות שמעידות על נזילה. דרך חברת בוני העמים איתור נזילות ללא הרס זמין ללקוחות פרטיים ועסקיים. שילוב מנצח בין ידע מקצועי רב לבין טכנולוגיה מתקדמת מוביל לפתרונות היעילים והמהירים ביותר. איתור נזילות ללא הרס דרך חברת בוני העמים מתבצע בעזרת מצלמות טרמיות, צילום קווי ביוב, שימוש במכשיר גז, הנכם מוזמנים לייצור קשר לקבלת פרטים נוספים.

איך מבצעים איתור נזילות ללא הרס?

לו רק יכולנו לחשוף את הצנרת ולהביט בה בכל רגע נתון איתור נזילות היה פשוט ומהיר. כמעט בכל המבנים הצנרת מותקנת היום בתוך קירות או מתחת לריצוף, על מנת לזהות נזילות עלינו לחשוף את הצנרת או להשתמש בטכנולוגיה חדישה. איתור נזילות ללא הרס מתבצע על ידי מצלמות טרמיות שמזהות נזילות על בסיס הפרשי טמפרטורות. טכניקה נוספת לאיתור נזילות ללא הרס היא החדרת סיב אופטי או רובוט עם מצלמה אל תוך הצנרת. במקרים של צנרת חפורה באדמה ייתכן ויהיה צורך באיתור נזילות עם מכשור גז.

מה חשוב לשאול את מאתר הנזילות?

כבר בשיחה הראשונה עם חברת איתור נזילות נשאל באלו שיטות הם משתמשים? האם צפוי לכלוך רב או רעש משמעותי? כמה זמן צפוי להימשך ההליך? כמו כן, נקפיד לשאול מהי העלות הצפויה ומה כלול במחיר. כדאי לתאר את התסמינים ולציין האם מדובר בצנרת ישנה או חדישה.

איך נדע באיזו טכניקת איתור נזילות כדאי להשתמש?

בהעדר הכשרה וניסיון לא תוכלו לדעת איזו טכניקת איתור נזילות היא הטובה ביותר בעבורכם. התייעצות עם צוות מקצועי ואמין חיונית לטיפול יעיל בבעיה. כדאי לבחור בחברה שמתמחה באיתור נזילות בכמה שיטות. במקרים רבים כבר אין היום כל הצדקה לגרימת נזק למבנה במטרה לאתר את מיקום הנזילה. חברת בוני העמים מתחמה בביצוע בדיקות יסודיות לאיתור נזילות כולל חדירת מי גשם וליקויי בנייה, צרו קשר להתייעצות.

לקבלת יעוץ ראשוני ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

איתור נזילות ללא הרס: השיטות המובילות לאיתור נזילה
איתור נזילות ללא הרס

מצלמות טרמיות, ציוד צילום קווי ביוב ושאר אמצעים טכנולוגיים חדישים הופכים פעולות מורכבות כמו איתור נזילות לפשוטות. שימוש בציוד חדיש לגילוי נזילות מצמצם באופן משמעותי את היקף הנזק למבנה. סקירה

קרא עוד >>
איתור נזילה סמויה: מומחה לאיתר נזילות סמויות בבית
תיקון צנרת ביוב ללא הרס

זקוקים לתיקון צנרת? ידעתם שאפשר לבצע תיקוני צנרת מבלי לגרום כל נזק למבנה? טכנולוגיה חדישה מאפשרת לנו לתקן נזילות ואף לחדש קטעים בצנרת מבלי לחשוף אותה. תיקון צנרת ביוב ללא

קרא עוד >>