איתור נזילה בחצר על ידי מכשיר אקוסטי ומכשיר גז

מכשיר אקוסטי ומכשיר גז: מתי משתמשים?

ישנם מספר מקרים בהם האמצעים התרמיים, כגון איתור נזילות במצלמה תרמית, מתקשים לאתר ולאבחן את מקור הנזילה כגון צנרת מים קרים, קיר כפול, צנרת תת קרקעית עמוקה הנמצאת בעיקר בחצרות/גינות ובשטחים פתוחים.

אי לכך ובהתאם לזאת נדרש ציוד חדיש בעל טכנולוגיה מתקדמת בכדי לאתר נזילות מסוג זה.

מערכת גז

גילוי נזילות מים על ידי מערכת גז מתבצע על ידי מאתר נזילות מוסמך המגלה את תוואי הצנרת ומחדיר את תרכובת הגז (95% חנקן, 5% חמצן) הידידותית לסביבה למערכת הצינורות.

למכשיר הגז חיישנים מיוחדים הקולטים את הנקודה בה ריכוז הגז הגבוה ביותר אשר מעיד על מקור הנזילה בצינור וכך עוזר לכם להימנע מהריסה וחפירה מיותרת על ידי זיהוי מדויק של הבעיה.

מערכת אקוסטית (קול)

איתור נזילות אקוסטי באמצעות מאתר ייעודי נחשבת לאחת מהטכנולוגיות המקצועיות בתחום איתור נזילות מים סמויות. איתור נזילות אקוסטי (קול) מתבצע בעזרת מכשיר שתפקידו להגביר את רעש זרימת המים עד למציאת מקור נזילת המים.

מכשיר איתור אקוסטי מאפשר איתור נזילות סמויות במקומות בהם תוואי השטח אינו מאפשר איתור בעזרת מצלמה תרמית או בעזרת מאתר נזילות בגז.

ברוב המקרים נשתמש במאתר אקוסטי בשטחים פתוחים, לדוגמה: גינות, חצרות ובשטחים פתוחים גדולים, מדשאות מפעלים, קווי מים ראשיים לסניטרי ולכיבוי.

בעזרת המאתר האקוסטי והציוד נלווה נוסף נוכל למפות את תוואי הצנרת (פלסטית או מתכתית) ולאתר את מקור הנזילה המדוייק. גם אם מדובר בצינור שנמצא עמוק מתחת לפני השטח ובכך נחסוך חפירות מיותרות והרס רב.

השימוש במאתר האקוסטי יעיל מאוד ועוזר באיתור מיקום הנזילה המדוייק, גם אם מדובר בנזילה קטנה מאוד.

איך זה עובד?

לשם איתור הנזילה אנו מבודדים ומאתרים את קו המים בו אנו חושדים שנוזל.

בעזרת המאתר האקוסטי אנו עוברים על תוואי הצינור ובעזרת מספר מקרופונים רגישים לאדמה, לקירות ולקווי מים בעזרת מגנט מאתרים את מיקום הנזילה המדוייק.

בתום הבדיקה וקבלת הממצאים אנו נפיק לכם דו"ח מקצועי ומפורט על מקור הבעיה, הסיבות להיווצרות התקלה והמלצות להמשך טיפול.

אז אם נתקלתם באחד מהסימנים המעידים על נזילה, צוות המומחים של חברת בוני העמים ישמחו להעמוד לרשותכם ולהציע את הפתרונות והמכשור המתקדם ביותר בענף לטיפול הבעיה.

לקבלת יעוץ ראשוני ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

מאתר נזילות מים בצורה מהירה ויעילה
צילום קווי ביוב

צילום הקווים מיועדים למקרים הבאים: האם ישנה הצפה או סתימה בצנרת? אולי שורשי עצים הביאו לחסימה במערכת הביוב? מצבים אלו ואחרים דורשים איתור מעמיק; איתור המתבצע על ידי צילום של

קרא עוד >>
איתור נזילות במרכז: איתור נזילה בשיטות חדשניות
בדיקות בדירות לפני איכלוס

איתור נזילות מים בדירות לפני איכלוס כאשר נכנסים לדירה חדשה שטרם התאכלסו בה דיירים – ללא ביצוע איתור נזילות מים, עלולים להתגלות ליקויי בניה ורטיבות בשלבים מאוחרים ולאחר איכלוס הנכס,

קרא עוד >>