תיקון צנרת ביוב ללא הרס

זקוקים לתיקון צנרת? ידעתם שאפשר לבצע תיקוני צנרת מבלי לגרום כל נזק למבנה? טכנולוגיה חדישה מאפשרת לנו לתקן נזילות ואף לחדש קטעים בצנרת מבלי לחשוף אותה. תיקון צנרת ביוב ללא הרס חוסך לנו את הצורך בשבירת קירות או אריחי ריצוף. שיטת אל הרס החדשה מתאימה לתיקונים בצנרת הביוב ולא בצנרת אספקת המים. הסיבה לכך היא התאמה של השיטה רק לצנרת עם קוטר עבה. רוצים ליהנות מהטכנולוגיה החדישה ביותר? תיקונים או איתור נזילות ללא הרס מחייבים פנייה אל חברה מקצועית וכאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת בוני העמים עם צוות מומחה, ציוד חדיש, יכולות גבוהות וקהל גדול של לקוחות מרוצים.

באלו מקרים תיקון צנרת ביוב ללא הרס אפשרי?

אנו שואפים תמיד לבצע את כל עבודות איתור הנזילות ותיקון הצנרת תוך גרימת נזק מינימלי למבנה. תיקון צנרת ביוב ללא הרס אפשרי במקרים בהם מאתרים נזילה בצנרת עם קוטר עבה (צנרת הביוב). במקרים בהם יש נזילה בצנרת אספקת המים (צנרת דקה) לא ניתן יהיה לפתור את הבעיה בשיטת אל הרס, אך אפשר בהחלט לפעול לאיתור מדויק ביותר של מיקום הנזילה לטובת גרימת נזק מינימלי למבנה. חשוב לציין שגם כאשר מדובר בתקלה בצנרת ביוב לא תמיד אפשר יהיה לבצע תיקון בשיטת אל הרס. אם צנרת הביוב שלכם ישנה וחלודה ייתכן והפתרון הטוב ביותר יהיה החלפה של קטע צנרת שלם. תקלת צנרת שנובעת מליקויי בנייה או תזוזה של מקטע צנרת תדרוש גם כן חשיפה של הצינורות.

איך מבצעים תיקוני צנרת ללא הרס?

השלב הראשון בדרך אל כל תיקון צנרת יהיה אבחון מדויק של הבעיה עם דגש על מיקומה. עלינו לדעת היכן בדיוק יש סדק בצנרת, מה גרם לבעיה ומה מצב הצנרת כולה במקטע. במידה ואכן ניתן לבצע תיקון צנרת ביוב ללא הרס יש להתחיל בהכנת השטח. ניקוי של הצנרת מלכלוך שמצטבר בדפנות הכרחי. לטובת התיקון יש להכניס אל הצנרת סיב אופטי וציוד משלים. הסיב האופטי יאפשר לצוות לראות מה קורה בצנרת במהלך התיקון. את התיקון מבצעים מרחוק באמצעות התזה של חומר אפוקסי. רוצים לשמוע עוד על תיקוני צנרת ואיתור נזילות בשיטת אל הרס? הצוות המקצועי של חברת בוני העמים זמין עבורכם.

לקבלת יעוץ ראשוני ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

מאתר נזילות מים בצורה מהירה ויעילה
צילום קווי ביוב

צילום הקווים מיועדים למקרים הבאים: האם ישנה הצפה או סתימה בצנרת? אולי שורשי עצים הביאו לחסימה במערכת הביוב? מצבים אלו ואחרים דורשים איתור מעמיק; איתור המתבצע על ידי צילום של

קרא עוד >>
איתור נזילות במרכז: איתור נזילה בשיטות חדשניות
איתור נזילות במרכז

יש אצלכם נזילה ואתם לא בטוחים מה כדאי לעשות? סובלים מבעיה של נזילות חוזרות בצנרת? אנחנו נסביר כאן מתי מזעיקים מאתר נזילות מקצועי ומדוע. נזילות מים עשויות להופיע בכל סוגי

קרא עוד >>