צילום קווי ביוב

צילום הקווים מיועדים למקרים הבאים:

האם ישנה הצפה או סתימה בצנרת? אולי שורשי עצים הביאו לחסימה במערכת הביוב? מצבים אלו ואחרים דורשים איתור מעמיק; איתור המתבצע על ידי צילום של קווי הביוב. מעוניינים בפתרון יעיל זה? פנו אל חברת בוני העמים ותזכו לשירות אישי ומקצועי.

כיצד ניתן לבחור בחברה מנוסה?

אחד הסימנים הראשונים המעידים על כך מתייחס לפרט הבא: אם ראשית, מציעים לבצע צילום של קווי הביוב בטרם הם יפענחו את הבעיה – כך תדעו שצוות החברה לא מרמה אתכם. למה הכוונה בצילום קווי ביוב? פעולת הצילום עצמה מתבססת על טכנולוגיה מתקדמת; טכנולוגיה המאפשרת להביט מקרוב על צנרת הביוב ללא צורך בחפירות. כלומר, מצלמות וידאו מתקדמות אלו, המתחברות אל סיב אופטי, מצליחות לחדור לעומק של מטרים רבים אל תוך הצנרת ולפענח את מיקומה של הסתימה. אילו בעיות יכולות להתגלות במצלמה זו? נסקור חלק מהן כעת:

  • שבר או סדק בצינור.
  • סתימה הנוצרת כתוצאה מהצטברות של חפצים זרים או של שומן, ובכך מונעת את זרימתם של המים.
  • כאשר שורשי עץ חודרים אל תוך מערכת הביוב, יש ביכולתם למנוע ניקוי יעיל ומלא של הצינור.

בהתאם לתוצאה המתגלה בצילום קווי הביוב, כך ניתן יהיה לפעול – ולתקן את הבעיה. עם זאת, ניתן לפנות אלינו גם לצורך ביצוע תחזוקה שוטפת. מעוניינים בביצוע פעולה זו? מומלץ ליצור קשר עם חברת בוני העמים: לצד הניסיון הרב בו אנו מחזיקים, צוות העובדים משתמש בציוד מתקדם לצורך איתור הנזילות והסתימות השונות.

צילום של קווי ביוב: חסכון במשאבים יקרים

צילום קווי ביוב הינו פתרון מתקדם ואיכותי ביותר; פתרון בזכותו תוכלו לאתר את מיקומה של הנזילה ולקבל את הפתרון הרלוונטי לבעיה זו. ישנן סיבות רבות אשר יכולות להוביל לכדי נזילות.

כדי למנוע פיצוץ רב או נזקים חמורים אחרים, חשוב לפנות אל אנשי מקצוע בהקדם. כמו כן, חשוב להדגיש כי שיתוף פעולה זה איננו כולל הריסת כבישים או מבנים כאלו ואחרים, להיפך. לאור ההתפתחות הטכנולוגיות האחרונות, יש ביכולתכם לאתר את מיקומה של הנזילה ללא יצירת הרס ולכלוך. כמו כן, הממצאים שיתגלו הם מדויקים ביותר. אחד מפתרונות טכנולוגיים אלו כולל, בין היתר, את השימוש בצילום קווי הביוב.

פעולת צילום זו מתבססת על שימוש ברובוט לצד אמצעי הדמיה. כלומר, את הרובוט ישחיל בעל המקצוע לתוך צנרת הביוב. וזאת, כאשר הוא שולט בתנועותיו של הרובוט מבחוץ. בזכות התמונות אותן מעביר הרובוט, נתן להסיק היכן נמצאת הנזילה. בשל תהליך עבודה אפקטיבי ומדויק זה, נחסכים חפירות ופגיעה במקומות רגישים. כמו כן, ניתן להגיע למקור הבעיה ולטפל בה במהירות.

פתרון יעיל לנזילת המים

בהתאם לאופן בו בנויה הצנרת, ניתן יהיה לאתר את מיקומה של נזילה. במילים אחרות, אנו בחברת בוני העמים נסייע לכם לאתר את מקור הבעיה. וזאת, על ידי צילום קווי הביוב; פתרון מתקדם המאפשר להגיע אל הנזילה בדיוק רב. כמו כן, בהתאם לממצאים המתקבלים אנו נוכל להתאים את הפתרון הרלוונטי.

לקבלת יעוץ ראשוני ללא עלות
השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

המיקום והמבנה של הצנרת אינם מאפשרים לנו לגלות במבט מה מתרחש בתוכה ובסביבתה. חשיפה של הצנרת כרוכה בגרימת הרס למבנה או חפירה. אם כך, כיצד נדע היכן ממוקמת נזילה או מה גורם לסתימה חוזרת של הצנרת? התשובה היא ציוד צילום ביוב חדיש ומתקדם. חברת בוני העמים מציעה פתרונות חכמים, מודרניים ויעילים לאיתור נזילות מדויק. צוות מומחים מטעם החברה סוקר את הצנרת שלכם באמצעות טכנולוגיה חדישה ומקבל תמונה מדויקת ומפורטת של נזילות, סתימות, ליקויי בנייה ושאר מפגעים.

שימוש בטכנולוגיה חדישה לאבחון מצב הצנרת מומלץ במקרים של סתימות, נזילות, נזקי רטיבות ותקלות צנרת חוזרות. הצילום של צנרת הביוב מתבצע גם באמצעות מצלמה טרמית וגם בעזרת ציוד צילום מבוסס סיב אופטי. המצלמה הטרמית שימושית לאיתור נזילות בתוך קירות מבנה על בסיס זיהוי הפרשי טמפרטורות. ציוד צילום ביוב עם סיב אופטי יש להחדיר אל תוך הצנרת על מנת לקבל תמונה מדויקת של המתרחש בה. את הסיב האופטי מכניסים אל תוך קטע ביוב על מנת לזהות גורם לסתימה, תקלות וגם נזילות. מצלמה טרמית אינה מתאימה לשימוש במצבים של צנרת שמותקנת בעומק האדמה ובהתאם נשתמש בטכניקות חדישות אחרות. מצלמת הסיב האופטי מותקנת בקצה של צינור גמיש שמחדירים אל הצנרת או על גבי רובוט שמופעל בשלט רחוק.

איך צילום צנרת ביוב יכול לעזור לכם?

בעבר תיקוני צנרת גררו אחריהם באופן אוטומטי גם נזק למבנה. בכל פעם בה רצינו לאתר נזילה היה עלינו לשבור קירות ואריחי ריצוף. מכשור מתקדם עם דגש על ציוד צילום ביוב מאפשר לנו לדעת מה בדיוק קורה בצנרת ללא פגיעה במבנה וללא חפירה. שימוש בציוד צילום הופך את העבודה לחכמה, מדויקת, יעילה, חסכונית ונקייה יותר. קיימים מקרים בהם הסיב האופטי שמוחדר אל תוך הצנרת מצליח גם לשחרר את הסתימה. צילום ביוב משתלם במצבים של נזילות, סתימות, רטיבות, בדיקה לאיתור ליקויי בנייה, הגשת בקשה להיתר בנייה, חוות דעת מומחה (דוח איתור נזילות). מחפשים בעל מקצוע שאפשר לסמוך עליו? לא בטוחים מהי השיטה הטובה ביותר לטיפול בנזילה? חברת בוני העמים היא הכתובת למענה מקצועי, אמין, מדויק ויסודי.

בתקופה בה אנחנו נהנים מטכנולוגיה חדישה בכל התחומים אין כל הגיון להמשיך לרסק קירות בבית רק בשביל לאתר נזילה בצנרת. צילום קווי ביוב הופך את העבודה למדויקת, חכמה ויעילה יותר. אם יש אצלכם נזילה או כתם רטיבות לא מוסבר – צילום ביוב יגלה מה בדיוק קורה אצלכם בצנרת ומדוע. שימוש בצילום קווי ביוב מסייע לפתרון מהיר של בעיות צנרת עם דגש על נזילות בביוב, סתימות במערכת הביוב, איתור ליקויי בנייה. חברת בוני העמים מסוגלת לאבחן ולאתר נזילות ונזקי רטיבות בדיוק רב, השירות ניתן ללקוחות פרטיים ועסקיים תוך הקפדה על מענה מהיר, שירות אישי, עמידה בזמנים, שימוש בציוד חדיש, רמה גבוהה של מקצועיות.

כיצד מתבצע צילום קווי ביוב?

בעל מקצוע מתחיל כל עבודת איתור נזילות בתשאול, בחינת התסמינים לבעיה וסקירה של השטח. איסוף המידע חיוני לבחירת האמצעי היעיל ביותר לטיפול בבעיה. יהיו מקרים בהם הפתרון הטוב ביותר יהיה מצלמה טרמית ומקרים בהם המצלמה הטרמית אינה יעילה ויש צורך בציוד צילום קווי ביוב מבוסס סיב אופטי. צילום הביוב מאפשר לנו לדעת מה בדיוק מתרחש בצנרת ולקבל החלטות חכמות ומדויקות יותר. מצלמת ביוב מבוססת סיב אופטי יש להחדיר אל תוך הביוב אך מדובר בציוד ייעודי שמסוגל להיכנס אל פתח הביוב מבלי לגרום כל נזק. אבחון של נזילות ונזקי צנרת מתבצע בעזרת ציוד צילום חדיש ללא גרימת נזק למבנה. מיד כאשר המצלמה מוכנסת אל פתח הביוב ניתן לראות שידור של תמונות.

איך צילום ביוב חוסך לכם כסף?

האפשרות לקבל תמונה ברורה של הנעשה בצנרת הופך אותנו יעילים ומדויקים יותר. צילום קווי ביוב מבטיח שנדע היכן בדיוק יש נזילה ומה עלינו לעשות בשביל לפתור את הבעיה. שימוש בציוד חדיש חוסך ואף מונע שבירת קירות ואריחי ריצוף. כל אדם שביצע בעבר תיקוני צנרת יודע שהתיקון של הקירות והריצוף לאחר מכן יקר מאוד. קבלת מידע מפורט אודות מצב הצנרת חיוני גם למניעת תקלות חוזרות. ייתכן ובמהלך איתור הנזילה הצוות יצליח לאתר באותו קטע צנרת כמה נזילות. הלקוחות של חברת בוני העמים נהנים מליווי צמוד של צוות מומחה לכל אורך הדרך, חייגו עכשיו להתייעצות עם צוות מקצועי שמתמחה באיתור נזילות ונזקי רטיבות.

לקבלת יעוץ ראשוני ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

איתור נזילה סמויה: מומחה לאיתר נזילות סמויות בבית
תיקון צנרת ביוב ללא הרס

זקוקים לתיקון צנרת? ידעתם שאפשר לבצע תיקוני צנרת מבלי לגרום כל נזק למבנה? טכנולוגיה חדישה מאפשרת לנו לתקן נזילות ואף לחדש קטעים בצנרת מבלי לחשוף אותה. תיקון צנרת ביוב ללא

קרא עוד >>
איתור נזילות מים בצפון בשיטה המתקדמת ביותר
איתור תווי צנרות

מתי צריך לאתר תוואי צנרת? איתור תוואי צנרת היא עבודה הנכללת תחת תחום כולל שנקרא איתור תשתיות והיא מתבצעת במקרים בהם עולה הצורך לדעת היכן ממוקמת הצנרת מתחת לקרקע. ברוב

קרא עוד >>
איתור נזילות מים בצפון בשיטה המתקדמת ביותר
איתור נזילות מים בצפון

כל נזילה של מים מחייבת אותנו בפעולה מהירה. חשוב לכם לחסוך זמן וכסף? הקפידו לבצע איתור נזילות מדויק בכל פעם בה מופיעים תסמיני רטיבות. לפני שאתם ממהרים לשבור קירות או

קרא עוד >>