איתור חדירות מי גשמים

רטיבות בקיר חיצוני

רטיבות בקיר חיצוני, עקב מי גשמים או בשל סיבות אחרות, יוצרת נזק אסתטי למבנה לצד סיכונים נוספים. חוששים מההשפעות של הרטיבות על דיירי הבית? מעוניינים לתחזק את קירות המבנה לקראת החורף? שיתוף פעולה עם חברת בוני העמים יענה על מטרות אלו: הניסיון הרב בתחום כמו גם שימוש בציוד המתקדם ביותר יבטיח עבודה מקצועית ואמינה.

סיבות להיווצרות רטיבות בקיר חיצוני

בעונת החורף מגיעים גשמי ברכה. אכן, ישראל זקוקה לגשמים אלו. עם זאת, הם מגיעים עם מחיר: הופעתה של רטיבות על קירות החיצוניים של הבית או של המשרד. יש לציין שרטיבות יכולה להופיע גם בשל סיבות אחרות, גלויות ונסתרות כאחד. למה הכוונה? ראשית, הופעתה של רטיבות על קיר חיצוני יכולה להגיע, למשל, עקב עבודת איטום רשלנית של גג המבנה או בשל היווצרותם של סדקים כתוצאה מיסודות או חיפויים שלא הונחו כראוי.

בנוסף, סימני רטיבות יכולים להיכנס דרך החלונות. במילים אחרות, חלונות רבים אינם בנויים כנדרש או אטומים מפני מי הגשמים. בשל כך, מומלץ להחליף חלונות ישנים אחרת יחדרו דרכם גשמים. במקביל, יש לתחזק כנדרש את החלונות ובכך למנוע כתמי רטיבות עתידיים.

לצד סיבות אלו ואחרות, גגות הם גורם נוסף בהיווצרותה של רטיבות בקירות החיצוניים. למה הכוונה? כאשר צינור מים, למשל, מתפוצץ מאחת הקומות מעליכם, ישנם סיכויים רבים שתופיע ירוקת ואף התקלפות משמעותית – וזאת, בשל ספיגת המים בקירות. בנוסף, איטום רשלני של קירות המבנה יכול להוביל לניקוז בעייתי ובשל כך ליצור ריכוז מים משמעותי – ובסופו של דבר גם לרטיבות בקירות החיצוניים.

כדי למנוע את היווצרותה של רטיבות, ניתן לבצע מספר פעולות: ראשית, חשוב לאוורר באופן קבוע את חדרי הבית או המשרד. בנוסף, מומלץ להפחית את השימוש בתנורי חימום כדי למנוע את היווצרותה של לחות.

לטפל בנזקי רטיבות

הופעתה של רטיבות על קירותיו החיצוניים של המבנה היא לא עניין של מה בכך: בין אם בשל טחב, מי גשמים או איטום לא מוקפד – יש להיערך בהתאם ולטפל בנזקי הרטיבות. זקוקים לסיוע מקצועי? חברת בוני העמים, תשמח להציע לכם מניסיונה העשיר בתחום זה וכמובן – לטפל במקצועיות בכל רטיבות ונזילה.

לקבלת יעוץ ראשוני ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

איתור נזילות ללא הרס: השיטות המובילות לאיתור נזילה
איתור נזילות ללא הרס

מצלמות טרמיות, ציוד צילום קווי ביוב ושאר אמצעים טכנולוגיים חדישים הופכים פעולות מורכבות כמו איתור נזילות לפשוטות. שימוש בציוד חדיש לגילוי נזילות מצמצם באופן משמעותי את היקף הנזק למבנה. סקירה

קרא עוד >>
שיקום צנרת

הצנרת שלכם עושה בעיות כבר לא מעט זמן? סובלים מנזילות ורטיבות במקומו שונים בבית? אם עניתם בחיוב על שתי השאלות, בהחלט יכול להיות ששיקום צנרת זה משהו שכדאי לכם לעשות.

קרא עוד >>
איתור נזילה סמויה: מומחה לאיתר נזילות סמויות בבית
איתור נזילה סמויה

אחד האתגרים הגדולים ביותר של כל מאתר נזילות הוא השלמת כל עבודה במהירות תוך גרימת נזק מינימלי למבנה. המיקום של הצנרת אינו מאפשר לנו לזהות בקלות את מיקום הנזילה. נזילות

קרא עוד >>